• Bæredygtighed

Identificer dig selv og tjek dine oplysninger

Her kan du få svar på de mest almindelige spørgsmål om, hvorfor du skal identificere dig selv og tjekke dine oplysninger

Hvad skal jeg gøre?

Du skal logge på appension.dk/minpension ved brug af MitID og tjekke og eventuelt opdatere de oplysninger der er under ”profil”.

Når du har tjekket, at de oplysninger AP Pension har om dig er korrekte og opdaterede, skal du ikke foretage dig yderligere.

Hvorfor skal jeg gøre det?

AP Pension er omfattet af hvidvaskloven og er derfor forpligtet til at have tilstrækkelige oplysninger om sine kunder.

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ikke har MitID?

Hvis du ikke har MitID skal du indsende kopi af dit pas på: appension.dk/kundedokumentation

Har du andre spørgsmål?

Hvis du ikke har fundet svar på dine spørgsmål her, er du velkommen til at kontakte os på 7080 5036 eller via appension.dk/kontakt

Skriv til os, hvis du har brug for hjælp

Har du spørgsmål eller brug for hjælp, kan du skrive til vores Kundecenter, der sidder klar til at hjælpe dig.

Ring til os, hvis du har brug for hjælp

Du er altid velkommen til at ringe til os.

Vi sidder klar til at hjælpe dig:

Mandag: 09.00-16.00
Tirsdag: 09.00-16.00
Onsdag:
09.00-16.00
Torsdag:
09.00-16.00
Fredag: 09.00-15.00

AP Pension understøtter desværre ikke denne browser.

Men du kan se AP Pensions hjemmeside i enten Google Chrome, Firefox eller Edge – det gælder, uanset hvilken enhed du bruger.

Har du spørgsmål til pension, er du velkommen til at kontakte AP Pension på 3916 5000 mellem klokken 8.00 og 15.00 alle hverdage.