Oplever du udfordringer med Min Pension?
Nogle oplever problemer, når de går på Min Pension, og det kan det skyldes, at de bruger Internet Explorer. Er du en af dem, så kan du her læse, hvad vi anbefaler i stedet.
Nogle kunder oplever fra tid til anden problemer med Min Pension, fordi de åbner den i Internet Exlorer. Hvis du kender til det, anbefaler vi, at du bruger Chrome i stedet.
Hvis du stadig oplever problemer, anbefaler vi, at du resetter din cache og cookies i Chrome. Det gør du således:
- Åbn Chrome på din computer
- Klik på de tre prikker øverst til højre
- Klik på ’Flere værktøjer’, og vælg ’Slet browserdata’
- Klik på rullemenuen ud for ’Tidsinterval’ øverst på siden
- Vælg en periode, f.eks. ’De seneste syv dage’
- Markér afkrydsningsfeltet ud for ’Cookies og andre websitedata’
- Klik på ’Ryd data’.
Hvis det ikke hjælper med f.eks. de seneste syv dage, kan du vælge ’Seneste 4 uger’ eller ’Altid’.
Derefter anbefaler vi, at du lukker Chrome og starter det op igen, før du atter logger på Min Pension.