AP Pension følger myndighedernes nye anbefalinger om COVID-19 situationen
Regeringen har fredag den 17. september indført nye tiltag for at begrænse smitten.
AP Pension tager situationen med COVID-19 meget alvorligt, og vi følger naturligvis myndighedernes anbefalinger og anvisninger. Som pensions- og forsikringsselskab har vi et særligt ansvar over for vores mere end 400.000 kunder og vores 550 medarbejdere.
Derfor har vi iværksat en række tiltag, der støtter op om myndighedernes tiltag, og som samtidig sikrer en stabil drift og servicering af kunderne.
Reduceret bemanding
Vi følger myndighedernes opfordring til, at flest muligt skal arbejde hjemmefra. Vi har derfor bedt et stort antal medarbejdere om at arbejde hjemmefra i den kommende tid, i det omfang det er muligt.
Således er det kun det absolut nødvendige personale, der er til stede på vores kontorer i København og Aarhus.
Normale åbningstider
Vi holder fast i vores normale åbningstider på telefonen og forventer ikke, at kunderne vil mærke til vores midlertidige omlægning til hjemmearbejde. Vi vil fortsat servicere og rådgive vores kunder bedst muligt og forventer ikke længere svartider på telefonerne eller øget ekspeditionstid på skriftlige henvendelser og sagsbehandling.
Kundemøder holdes online
Vi vil gerne fortsat holde de aftalte rådgivningsmøder med vores kunder. For at mindske risikoen for smittespredning ændrer vi aftalte fysiske møder med kunder til onlinemøder i stedet.
Vi håber på jeres forståelse og tålmodighed i den kommende tid, hvor vi er nødt til at gøre tingene anderledes end normalt for at tage størst muligt hensyn til alle.